Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
INITIATION & TEACHER TRAINING
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 10 No. 2 (2023): Iniciação & Formação Docente
Vol. 10 No. 2 (2023): Iniciação & Formação Docente
Published:
2023-12-31
APRESENTAÇÃO
Marcelo Teodoro; Iara Aparecida Garcia
01-02
Apresentação (Portuguese)
Artigo
Aspectos da interferência da língua materna de alunos brasileiros no aprendizado de russo como língua estrangeira
João Paulo Sabadin dos Santos T. Medina, Suellen Медина, Ekaterina Budnik
03-25
pdf (Portuguese)
WHO ARE THEY AND WHAT DO THEY WANT?
A STUDY WITH STATE ENGLISH TEACHERS IN SERRA TALHADA, PERNAMBUCO
Larissa de Pinho Cavalcanti, Artur Gomes da Silva
26-44
pdf (Portuguese)
Um Esporte, Lazer e Educação Social
Rafael Honorato de Lima
45-62
pdf (Portuguese)
Review of the book “The Universe of Language: About Language and Languages”
JONATHAS DE CERQUEIRA CASTRO, BIANCA FERREIRA DE ARAUJO, RENATA CRISTINA DA CUNHA
63-69
pdf (Portuguese)
Uma abordagem da Base Nacional Comum Curricular (BNCC), do novo Ensino Médio e dos Itinerários Formativos nos Cursos de Graduação em Ciências Biológicas, Química e Física da Universidade Federal de Uberlândia (UFU)
Ediane Pereira Felisbino Fonseca, Melchior José Tavares
70-82
pdf (Portuguese)
“BEM-VINDOS À VILA DOS CRONISTAS”: UMA EXPERIÊNCIA COM O GÊNERO DISCURSIVO CRÔNICA NO ENSINO MÉDIO
Wíliton José de Araújo Martins, Nadjara Thays Teixeira Martins Teixeira Martins, Clara Glenda Mendes Galdino
83-97
pdf (Portuguese)
Language
English
Português