Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
JOURNAL TRIANGLE
Current
Archives
Editorial Team
Submissions
Announcements
Contact
About
About the Journal
Privacy Statement
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 15 No. 3 (2022): SETEMBRO - DEZEMBRO 2022
Vol. 15 No. 3 (2022): SETEMBRO - DEZEMBRO 2022
Published:
2023-03-23
Artigos
LEARNING OBJECTS IN THE TEACHING OF MATHEMATICS
THE STATE OF KNOWLEDGE IN THE PERIOD FROM 2013 TO 2018
Marilene Ribeiro Resende, Esder Limírio Brigagão
1-21
PDF (Português (Brasil))
DISCURSIVE ANALYSIS OF ELEMENTARY SCHOOL STUDENTS' PRODUCTIONS
Iris Procopio Dias Santana
22-36
PDF (Português (Brasil))
Formação e capacidades docentes para o trabalho com a oralidade na escola
Pilar Silveira Mattos, Tânia Guedes Magalhães
37-65
PDF (Português (Brasil))
Formação e trabalho profissional
uma análise acerca dos egressos do curso de Serviço Social da UFTM
Rita de Cássia Lopes de Oliveira Mendes, Ana Laura Malachias
66-94
PDF (Português (Brasil))
Adolescent in compliance with Socio-Educational Measure in an Open Environment: is full access to health a reality?
Adolescent in compliance with Socio-Educational Measure in an Open Environment: is full access to health a reality?
Flavinéia Cristina Rodrigues Soares, Joana D'Arc Neves Costa, Daiéllen Martins Veronezi Veronezi, Tony Hiroshi Katsuragawa
95-109
PDF (Português (Brasil))
TEACHING WRITING IN DIGITAL CULTURE IN PORTUGUESE LANGUAGE CLASSES DURING COVID-19.
Rafael Signato de Melo
110-118
PDF (Português (Brasil))
Pedagogical Planning and Child Education
How the teacher defines what to teach to children
Danielle Evangelista
140-153
PDF (Português (Brasil))
Os herbários como ferramenta para as aulas de Biologia
uma revisão bibliográfica
Bárbara Martins Lopes, Caroline Martello, Michele de Souza Fanfa, Maria do Rocio Fontoura Teixeira
154-170
PDF (Português (Brasil))
PEDAGOGICAL COORDINATION WORK IN PUBLIC CHILDHOOD EDUCATION INSTITUTIONS
Laeda Bezerra Machado, Elaine Lopes França
171-179
PDF (Português (Brasil))
Ensaio
Flor Branca
Revisão Narrativa de Literatura sobre o Ensino da Produção Textual Escrita em Perspectiva Dialógica
Weruska Karrize Soares Coutinho Furriel, Ormezinda Maria Ribeiro
119-139
PDF (Português (Brasil))
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Português (Brasil)
Español (España)
Browse
Make a Submission
Make a Submission