Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
JOURNAL TRIANGLE
Current
Archives
Editorial Team
Submissions
Announcements
Contact
About
About the Journal
Privacy Statement
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 15 No. 1 (2022): JANEIRO / ABRIL 2022
Vol. 15 No. 1 (2022): JANEIRO / ABRIL 2022
Published:
2022-04-19
Artigos
Mal-estar docente:
das contribuições da literatura à compreensão de um problema de pesquisa
Marlova Gross da Silva, Gilberto Ferreira da Silva
1-16
PDF (Português (Brasil))
Youth and Adult Education and Human Rights
Maria Socorro G. Torquato
17-30
PDF (Português (Brasil))
PERCEPTION OF GRADUATES BIOLOGICAL SCIENCES ABOUT BIOLOGY TEACHING IN BASIC EDUCATION
Catarina Teixeira, Camila da Silva Nascimento
31-46
PDF (Português (Brasil))
TEACHER TRAINING IN THE CONTEXT OF NEOLIBERAL SOCIETY
Lucas Mellini Faleiros
47 - 58
PDF (Português (Brasil))
THE APPLICATION OF HOME EXERCISE IN FEDERAL UNIVERSITIES
Nilda Rosa Nunes Martins, Ariana de Campos
59 - 76
PDF (Português (Brasil))
The role of Philosophy in the formation of the Education scientist
Daniel Cardoso Alves
77 - 90
PDF (Português (Brasil))
Uma experiência com teatro na divulgação científica em Uberaba-MG
Luana Rodrigues de Araújo
91 - 102
PDF (Português (Brasil))
A necessidade de aprender sobre as tecnologias digitais de informação e comunicação e os impactos na saúde mental dos professores
Sabrina Almeida Alves dos Santos, Paula Nakamoto, Hugo Leonardo Pereira Rufino
103 - 117
PDF (Português (Brasil))
FOR A METAPHYSICS OF DEIXIS
ABOUT THE RESURRECTION OF THE PAST IN THE LINGUISTIC LIFE OF DEIXIS
Caio César Costa Santos
118 - 132
PDF (Português (Brasil))
Intensificação do trabalho docente
uma análise do contexto do ensino remoto em Goiás
Kamylla Pereira Borges, Cláudia Helena dos Santos Araújo, Alessandro Silva de Oliveira
133 - 151
PDF (Português (Brasil))
Current Issue
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Developed By
Open Journal Systems
Language
English
Português (Brasil)
Español (España)
Browse
Make a Submission
Make a Submission